I usually don’t feature a lot of bags, apart from some cute clutches which are so impractical, for me, that the only way to “use” them is here on the blog. Unfortunately, I’m not a person who can go out with just her keys, credit card and smartphone.
I know that most of the women love bags as much as they love shoes, but it’s not my case. I’ve always kind of envied men for not having to carry heavy bags all the time (even if some of them do) and I don’t understand why some 3-4 years old children already carry a bag, it’s so uncomfortable!
After this consideration, let me introduce you SEE BY CHLOÉ “LIZZIE” BAG. I like everything about it: the delicate and versatile color, the right size of the flap, the long shoulder strap, the golden details.
Since it’s from the second line of Chloé, it’s much more affordable but not less beautiful than the main line’s bags.
It’s also available in BLACK AND BLUE and as I’m writing, the blue is on sale.
Di solito non mi occupo molto di borse qui, a parte quando propongo qualche clutch, forse perché trovandole belle ma poco pratiche, l’unico modo di “usarle” è sul blog. Purtroppo non sono una persona che riesce a uscire solo con le chiavi, la carte di credito e il telefono.
So che molte donne amano le borse tanto quanto le scarpe, ma non è il mio caso. In un certo senso ho sempre invidiato gli uomini per non dover portarsi dietro tutto il giorno pesanti borse (anche se alcuni lo fanno) e non ho mai capito perché alcune bambine di 2-4 anni vadano già in giro con scomode borsette!
Dopo questa personale considerazione, vi presento LA BORSA “LIZZIE” DI SEE BY CHLOÉ, la Fashion Crush della settimana. Mi piace tutto di questa borsa: il colore delicato e versatile, la patta della giusta grandezza, la lunga tracolla e i dettagli dorati.
Essendo della seconda linea di Chloé ha un prezzo molto più accessibile ma non per questo è meno bella delle borse della prima linea.
È disponibile anche in NERO E BLU.
Leave a Reply